Monday, May 2, 2011

+++ FoBiA +++

Seingat aku..dari raya tahun lepas sampai skrg x putus2 cite antu/seram di kaca tv ataupun pawagam..

Aku...sgt x suka cite antu/seram~

Penakut??!! yep..mmg aku penakut..
lebih2 lagi selepas aku sendiri mengalami beberapa peristiwa yg aku kira agak mengejutkan..menyeramkan..

#Peristiwa di luar masjid matric UIA PJ ( terkesan sampai ke hari ini )
#Peristiwa di UIA Gombak ( tertanya2 sampai skrg )
#Kes adik lelaki bongsu~ ( Allah masih sayangkan kamu dik )

Nota kaki : Orang kata kalo kita berada di sesuatu tempat atau lam toilet..n tetibe bulu roma kita berdiri..maksudnye 'mende' tu mmg ada..benarkah??!

~ Wallahu'alam

4 orang ong gedek gedek~:

Miss Dill said... [Reply to comment]

gulp. saye pun ade mende nak cite ngan awak ni :)

sal_ijou said... [Reply to comment]

hah..pedia pedia??!..cite jgn x cite..

♥ norlida ramli ♥ said... [Reply to comment]

ida pon tak suke sgt crita hantu! huhu..ida dah follow u =)

sal_ijou said... [Reply to comment]

Ida : Hye Ida..slmt berkenalan..^^ ahah..jmp geng..mari kita boikot cite antu..haha