Wednesday, May 18, 2011

+++ BeLum BeRaKhIr +++

Sejak bulan 3, x putus2 sakit menimpa diri..

waktu pening teruk dulu, lepas jumpa doktor,ok sikit..tp bukan 100%..

lepas camping, makin teruk.. jalan terhuyung hayang..

nak tunduk semayang rasa sgt terseksa..

dlm smlman muntah sampai 3 kali..

smlm cuti..nak turun beli mkn pun x larat..

goreng 4 biji nuget n mkn sebiji epal..

tu pun muntah balik..

sebolehnya aku x nak mc.. tp mmg dah x terdaya..

g klinik..doktor ckp dia pun x ley buat apa..mintak aku g jumpa pakar..

n bagi ubat tahan sakit..


Perjuangan baru separuh jalan..
mampukah aku??


Nota kaki : Betapa berharganya nikmat sihat..tp jarang sekali dihargai~

5 orang ong gedek gedek~:

dill said... [Reply to comment]

awak stress kah? risau plak. pegi la check kat hospital. cegah sebelum melarat.

sal_ijou said... [Reply to comment]

Dulu kije pun stress..xde plak jd mcm ni..xtaula..nak tunggu balik kelantan cuti skola ni..senang sket..kat sini cam susa je..~

Aimi dan Pakcik Hashim said... [Reply to comment]

ko kalau stress jd mcm ni ek

sal_ijou said... [Reply to comment]

Kapten : apa boley buat..cobaan..tp bukan sbb stress la..huhu

Lina^ Chan said... [Reply to comment]

sal dear, rupanya kesakitan adalah satu bentuk musibah..dan hikmah sesuatu musibah ialah, dosa kita dihapuskan dgn musibah yg menimpa. in a way, musibah mencuci dosa kita yg telah lalu...ia satu bentuk kasih sayang Allah terhadap kita...=)
ini bermakna, Sal dlm kasih sayang Allah....subhanallah indah!