Tuesday, June 22, 2010

+++ Hlbb - Team Leader +++

Sejak aku keje kat hlb sampaila resign, aku da penah dletakkan d bwh 4 team leader yg berbeza, 3 drpdnya da berenti..

1st - Kak Diana
Muka sgt garang ~mmg garang pun..tp hati sgt baik..tegas & sgt knowledgeable..Tl yg paling aku respect! jgn x tau, rupanya kak diana ni ex student Uia, pun amek Benl & holding Master! r u kiddin me??!!..mcmne plak bley tercampak kat hlbb ni..huhu.Kak Diana byk support aku..awal2 jejak kaki kat hlb, aku sgt goyah..rasa sgt x ley nak adapt..cuak, gugup, gelabah..tiap kali nak berenti, kak Diana mesti bg kauseling free..mengikut kata kak Diana, aku x yakin kat diri sendiri..aku kene cuba..~ sememangnya aku cuba..pejam celik pejam celik kak Diana da resign n dua tahun setengah aku bertahan kat sini sampaila aku dpt better offer..tq kak Diana! syg kamu!

2nd - Kak Hasriah
Muda2 da jadik Tl.ni pun sgt garang orgnya..kalo nak bertanya apa2 mesti kene marah, "ha, apedia??!!"..whoah..jgn main2..pastu suka ckp aku blurr..huhu..x lama bwh dia, lepas tu ikut jejak kak diana, brenti..

3rd - Joanne
i will miss the way she pronounce my name, "Salihah..Salihah"..the sweetest Tl i eva had!
sgt mengikut peraturan..n sgt knowledgeable mcm kak Diana..x payah takut nak g refer case sbb mesti dia akan tolong punye..sgt penyayang & amek berat..selalu tompangkan aku balik wangsa maju..;p paling x ley lupa bila dia mengandung..ya ampun, ke hulu ke hilir, da dekat due pun masih aktif..tabik spring! selalu stayback sampai lewat mlm..workaholic..sgt sedey bila dpt tau dia mintak trf pegi branch =/ but good for her & her cute 'lil baby..

4th - Victor Gan
Tl yg punya mood swing.x bley nak agak bila dia ok & bila die x ok..bikin aku konpius saja..tp terus terang, dia sgt concern walopun kdg2 cakap main lepas je..suka tanya aku, " u mana suka i dgn joanne jd tl u? "..huhu,mcmne aku nak jwb tu..tp dua2 pun aku suka..they'r special in their own way..sgt terharu bila Gan sanggup carikan aku kedai halal bila aku xdeq geng melayu time break..sgt terharu bila Gan tapaukan aku mknn bila aku xdeq geng nak kua mkn bila keje ujung minggu..tq 4 being such a nice Tl Gan!

0 orang ong gedek gedek~: