Tuesday, January 10, 2012

+++ MaSiH Di SaNa +++

Aku tau aku patut terima dgn hati terbuka..& redha seadanya..tp jauh di sudut hati ada sekelumit rasa kecewa..kerana beberapa perkara:-

@Ini satu2nya harapan utk aku dpt selalu dekat dgn mak ayah di hujung usia mereka..( tp sekurang2nya aku da tunaikan harapan mereka utk jadi seorang pendidik..sudah mampu buat mereka tersenyum suka)~~ ^^

@Lebih sebulan cuti aku byk muhasabah diri...rasa tenang sekali, ma selalu ajak semayang sama2, dengar celoteh ma yg seakannya tiada teman bergurau senda, abah jarang ada di rumah sbb selalunya pasti ke kebun atau ke mana2 (sejak pencen abah byk projek..projek bercucuk tanam katanya).

@Dlm kesempatan ini juga aku dpt selami sisi hati adik bongsu yg jarang sekali aku amek peduli..sibuk belajar, sibuk kerja, tup2 dia da tingkatan 5..cuti SPM dia x ke mana2..mcm aku waktu2 SPM dulu..kebanyakan waktu dihabiskan lam bilik tanpa rasa jemu..aku perhatikan dia suka dengar video ceramah, baca bahan bacaan ilmiah..tulis kata2 hikmah, hidup dia masih terpelihara..byk cabaran di luar sana..aku harap dia sentiasa dilindungiNya~

Itu sbbnya aku sgt sedih bila x dpt posting di kelantan~ =/

Ohoh..ya, ya..aku tau..betul aku bersyukur apa adanya..skrg masa utk buat listing & persiapan..cabaran 3 tahun dlm bidang swasta pasti byk bezanya dengan cabaran baru yg bakal aku tempuh..positif..positif..bak kata Hana : sekurang2nya aku masih lagi di semenanjung..bukan jauh di Borneo sana~ ;)

Allah mmg xnak aku jauh dari kota riuh itu..~~~
matrikulasi uiam pj > uiam gombak > hlbb pj > shell damansara > ipba (lembah pantai,kl) - menyewa di wangsa maju,kuala lumpur..~ posting >>>

Selangor, here I come!!!

Nota Kaki :
@Aku confident x dpt Kuala Lumpur, mmg la aku x dpt Kuala Lumpur..tp aku dpt Selangor..hahah!~ padahal dulu aku dok sempadan antara Kuala Lumpur & Selangor je..aduhai~
@Ada sbbnya Allah kembalikan aku ke sana~
@Masih kuat jodoh aku ngn Cik Dill~ jom jln2 ngn ferrari oren lagi lepas ni!~ ;p
@Tukang Karut : aku da tenyeh mata byk kali ya...ianya Selangor..bukan Sarawak..haha!~
@Tahniah Ira, dpt tempat yg diidamkan~ =)
@Aku tompang glemer di eNovel terbaru Kapten Ais gara2 entry lepas : lelaki chipsmore ~ mekasih Kapten Ais!~ ^^ kwn2,sudi2la jenguk ke sana ya : Cameo & Selamat Tinggal
@ Kata Encek Orlando : "kamu popular sekarang..mintak sain"..nah sain!~ x sedar diri cuma pegang watak pembantu,kekee..terharu amat bila dihargai okay~ ;p
@ Cik Dill pun penah jadikan aku watak lam cite comel ini : Penulis Hantu & Keropi (1) & Penulis Hantu & Keropi (2)

err, byk pulak nota kaki lam entry ni..(--")

160 orang ong gedek gedek~:

dill said... [Reply to comment]

menunggu cik sal dengan hati berbunga-bunga.

kuatkan semangat. ada hikmahnya sal kat sini. jutaan rahmat mungkin.

selamat kembali.

dill.

KaK LimAh Si SupiR said... [Reply to comment]

xpo laa dok sel p0n..atleast dok semenanjung lg ^_^

Tukang Karut said... [Reply to comment]

nanti merempit jangan lupa orang usj ye...

Asrul "iLham" Sany said... [Reply to comment]

i lap u...tetibe hahaha

:D

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@dill
karpet merah ada? hehe..ya, nntkan ketibaan sal di sana~ ;p
InsyaAllah..pasti ada hikmahnya~ =)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@KaK LimAh Si SupiR
ya kak,betul tu..sekurang2nya masih d semenanjung~ =)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Tukang Karut
masih boleh lepak dgn kami ke tk..nnt si suri marah~ ;p

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Asrul "iLham" Sany
u lap i dgn kain buruk ke..haha~
i lap u too! dgn eskrim~ =p

syahirooAhmad said... [Reply to comment]

tahniah geng.. :)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@syahirooAhmad
mekasih geng!~ ^^

Gen2Merah said... [Reply to comment]

wahh, dah dapat posting ya. alhamdulillah... syukur juga la kan dapat kat sana.. kalau posting kat sabah alamat jarang pulang la nampaknya.. ehehe

anyway, semoga berjaya ya cikgu... all the bst.. moga jadi guru yang berdedikasi

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Gen2Merah
iya..cuma blom tau area n skola mana..lambat sket katanya..mekasih cikgu gen2..InsyaAllah~ =)

eyqa amin said... [Reply to comment]

happy bila baca entri nie :D

محمد رازيق said... [Reply to comment]

hehe. semenanjung lagi cik sal.. belum kena yg borneo. hehe. apepun tahniah dah dpt posting. moga jd cikgu yg baik.. free2, jmput singgah blog, jmput bc entri HUKUM MANDATORI??

محمد رازيق said... [Reply to comment]

hehe. semenanjung lagi cik sal.. belum kena yg borneo. hehe. apepun tahniah dah dpt posting. moga jd cikgu yg baik.. free2, jmput singgah blog, jmput bc entri HUKUM MANDATORI??

fuad ansari said... [Reply to comment]

kalau jadi pendidik, harapan kelihatan agak tipis utk mengajar di negeri sendiri...

lagi2 kalau dah berkahwin.. nak mintak tukar tempat posting pun, satu hal yg kelihatan agak sukar..

tahniah.. moga selamat walaupun di kejauhan ye..

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@eyqa amin
happy bila kamu turut happy~ =)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@محمد رازيق
iya..masih semenanjung.mekasih Razik~ =)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@fuad ansari
kwn2 batch sblm ni ada yg mintak posting kelantan,mereka dpt..sbb tu sy sgt berharap..sbb bila dah kat kelantan, x payah pening pasal nak mintak tukar..tp nampaknya skrg xde keperluan di sana..maka bermulalah perjuangan sy di tempat org..utk kesekian kalinya~ ^^

mekasih Fuad~ =)

Ros said... [Reply to comment]

Salam Sal IjOi,

Tak pa la Sal..kerja tang mana pun,asalkan ikhlas dan rezeki yang halal....

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Ros
Ya..mekasih Kak Ros~ =)

Juliet_iRa~" said... [Reply to comment]

kak sal..:)

ada hikmahnya akk dpt sini..skrg2 btul la tu bukan sabah n sarawak..

ira pon kalo dpt negeri lain rsnya down juga...tp kena +ve kan diri..bkn kita sorang org atasan nak layan..hee..so pasrah + redha je la..tp alhamdulillah rezeki ira di sini..doa ibu..yang xnk anak dia jauh..heee :)

nt boleh gath sm2 ngan cik dill!insya-Allah teringin nak jumpa blogger gak..heee..nt akk pon btau Ira tau sek mn..:)

dwaty said... [Reply to comment]

selangor > kelantan tak jauh sal.... masih satu tanah....

tak macam aku... sabah > putrajaya... kena seberang lautan...

tapi yang pasti... ada sebab ALLAH hantar kita ke tempat yang jauh dari kampung halanman...

be positif ok... dan selamat bertugas di tempat baru...

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Juliet_iRa~"
Siang mlm mak doa..tp Allah da makbulkan doa mak utk kak Sal jd cikgu..utk kak Sal pulang ke kg..yg tu mungkin Allah tangguhkan dulu..kak Sal percaya Allah ada perancangan lain utk kak Sal..=)

haha, jom..kak Sal da jumpa beberapa org..mmg seronok~ ;p

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@dwaty
ya,Dwaty..cuma sedih sikit mula2..tp
aku bersyukur apa adanya~
lagipun aku sgt ramai kwn di kl/selangor sana~ =)

mekasih~

Liza Razak said... [Reply to comment]

harap awak bersabar yer..mesti ade hikmah tuh :)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Liza Razak
iye..sy dah dpt terima dgn redha~
InsyaAllah..ada hikmahnya~ =)

Rtp Farra Arisha said... [Reply to comment]

congratulations to my dear sis :) tumpang gembira dan bangga atas keberhasilan dengan usaha sendiri even though you're not fated untuk posting di tempat yang diinginkan. wish you get success and be a good teacher ever...:) semoga bertambah sukses pabila menjadi seorang pendidik!

hara said... [Reply to comment]

congratz! mane2 pn same..
InsyaAllah, ikhlaskan :)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Rtp Farra Arisha
mekasih Arisha dear~ ^^
i will do my best..InsyaAllah~ =)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@hara
mungkin x sama, tp pengalaman yg berbeza itu pasti..~ ^^

mekasih Hara~ =)

Cikgu Ma said... [Reply to comment]

waaa....tahniah...dapat selangor..saya jugak jadi org sarawak..kalo umo panjang, ini tahun ke2 di sarawak...

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Cikgu Ma
mekasih Cikgu Ma.adik saya pun kat Sarawak~ ^^

Muhammad Saiazuan Norhalik said... [Reply to comment]

satu hari nanti dpt nye posting blk klntn.. insyaAllah :)

Teenager Housemaid said... [Reply to comment]

hehe..dapat selangor..best ape..:D

wah saya pun nak minta sain la...:D

nota kaki banyak takpe, jangan bagi kaki sudahla yer..haha..:p

Tea said... [Reply to comment]

Hijrah yang baik.. mudah2an... Kuatkan semangat!

Rain said... [Reply to comment]

anak murid dtg terkedek kedek ni :"nak sain, cikgu!"

all the best :D

Juliet_iRa~" said... [Reply to comment]

haha..xpe kak..kot2 jodoh dgn org selangor kuat ni..ngeee ;p

kak, dill cikgu gak ke?haha..akk da jmpa dia kan?heeee

ciK LyndaWawa said... [Reply to comment]

if dapat tempat lain pun ok jugak pe....mane2 same je...rezeki....

Redhzuan Indera said... [Reply to comment]

setiap yang terjadi , semuanya pasti akan ada yang baik baik terjadi . redha dan bersyukur . Tuhan beri apa yang kita perlu , bukan yang kita mahu . salam perkenalan .

http://coretpujangga.blogspot.com

cik ika said... [Reply to comment]

jd pendidik ye?? ika nk sgt jd pendidik..gtp dpt kos enginering lak..hurmm..

Woofer Storm said... [Reply to comment]

nota kaki tuk sy takde ke?hehee

#ada masa jom belanja saya makan sis..hehee

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Muhammad Saiazuan Norhalik
InsyaAllah..mudah2an..mekasih,Zuan~ =)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Teenager Housemaid
yg paling best sbb sgt ramai kwn kat sana~ ;)

haha..nah,sign!~ hek2

haha..ganaz sgt bg kaki~=p

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Tea
yep..kali ni fresh start..haik, akan terus kuatkan semangat!~ ;)

mekasih Tea~ ^^

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Rain
nak sign?? 5 hengget!~ haha!

mekasih Rain~ ^^

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Juliet_iRa~"
jodoh dgn org Selangor kuat..haha..mudah2an..amiin~ ;)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@ciK LyndaWawa
Alhamdulillah..rezeki~ =)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Redhzuan Indera
InsyaAllah..syukur apa adanya~ =)
salam kenal~

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@cik ika
x mustahil utk seorang engineer jadi cikgu..jika kamu betul2 inginkan~ ;)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Woofer Storm
lam entry2 akan dtg ye..hehe~ ;p

haha..boley ajo..~ =p

Juliet_iRa~" said... [Reply to comment]

hee..;p..

dill umur bpe?hee..1 kos ngan k.sal gak ek??;p..dill xnk jwb ira tnye..;p

psss : pulak?hahah..ada y ckp jpn selangor ckp..tau sek n daerah dr lmn web..jumaat or sbtu..download borang y diperlukan kat lmn web..huu..then ari isnin g ppd dl kot atau sek..camtu..

tp ada versi lain juga..haha..isnin g jpn dl..ada tklimat, then g ppd, then lapor diri kat sekolah..xtau la lapor diri kat skola tu ari ape..;p

mn 1 ni kak?hahahah

Ca Cik Duyung said... [Reply to comment]

da dpt posting ye... gud luck tau.... :)

kamu mmg da femes ni..komen berderet.jeles..hehe

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Ca Cik Duyung
iya, baru dpt tau smlm..mekasih~ =)

alamak, xdela femes mana..hehe~

Gen2Merah said... [Reply to comment]

selamat malam cikgu... (",)

Suhami Ahmad said... [Reply to comment]

wah, dapat posting selangor??

Yatie Awang said... [Reply to comment]

ibu bapa bukan mengharap harta benda dari anak2..cukup sekadar membalas budi mereka, menyayangi mereka dan yang penting pandai menjaga diri dan nama baik mereka

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Suhami Ahmad
iye tok, dpt selangor~ ^^

eita said... [Reply to comment]

tempat mana2 pun sama je..yang penting cari rezeki yang halal....

jap2 dah glamer ni asik tersenyum nye...he3

Waqheh said... [Reply to comment]

selangor kl same jer tak rasa sgt beza...kentut pun dngar...

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Gen2Merah
sy da selamat tido da smlm~ ;p

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@eita
sgt beza kalo di kg & selangor..hehe~ ;p iya, asal cari rezeki yg halal~ =)

glemer la sgt..haha!~ =p

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Waqheh
tu ddia..sampai kentut pun dengar ek..hak2!~

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Yatie Awang
sbb tu sy sgt berharap berada di samping mereka~

dhiera said... [Reply to comment]

selangor pun ok~ mesti ada hikmah ye. selamat berkhidmat sebagai seorang guru.

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@dhiera
Ya..InsyaAllah..mekasih Dhiera~ =)

fizafantagiro said... [Reply to comment]

uikk.. kelantanese ko? hihihi sama la .. apa pun selamat maju jaya =)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@fizafantagiro
yep yep..kelantanese~ ^^
mekasih~ =)

My Life's Journey said... [Reply to comment]

salam pekenalan .. jgn bersedih ar dear ..pasti apa yang dihajati akan ditunaikan :)

ORLANDO AHMAD said... [Reply to comment]

wah wah wah...

ade hikmah cik keropi kembali ke sini :)

buat yg terbaik ;)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@My Life's Journey
dengan izin Allah..mudah2an~
mekasih dear~ =)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@ORLANDO AHMAD
baek! akan buat yg terbaek!~ ^^
mekasih encek Lando!~ =)

Hanie Dew said... [Reply to comment]

gi tgk wayang la best. aku sedaya upaya tahan diri supaya tak citer lebih lebih. hahahahhaaha

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Hanie Dew
hahaha..da agak da jwpn ko~ =p

hanaahmad said... [Reply to comment]

Selangor mengalu-alukan kedatangan kau Sal, juga aku di sini. senyum. ;)

littledolphin said... [Reply to comment]

perasaan yang sama bila saya dapat mrsm kat terengganu.tapi saya pergi juga.alhamdulillah segalanya lancar!

selamat datang ke selangor!dan selamat menjadi pendidik =)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@hanaahmad
seronok sekali kepulangan aku ke sana disambut gembira teman2..hehe~ ;)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@littledolphin
mudah2an sumenye berjalan lancar juga buat kita~ ^^

mekasih Hana!~ =)

Gen2Merah said... [Reply to comment]

selamat malam sal... mulakan esok dgn senyuman yg ceria yaa

semutsengal said... [Reply to comment]

huiiihh,

banyak nya kaki kau. Errr.

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@semutsengal
tau xpe..dush dush!~ =p

AYIE ABAS said... [Reply to comment]

patut laa seminggu 1 entry...sekali buat entry berpuluh2 respon...^__^

banyak pengalaman sal nih tentu akan jadi cikgu yg disayangi murid.

Juliet_iRa~" said... [Reply to comment]

akk..hee..esok kan tau?tp ada y kata sabtu la..wuuu..:(

pss : dill sm posting ngan kita ke?haha..ke da posting?pangkat kakak gak la ea bg ira?ehehehe..;p

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@AYIE ABAS
mereka kwn2 yg best!~ ^^
amiin..mekasih utk doa itu~ =)

ghost writer said... [Reply to comment]

nampaknya ujian tuh kecil sangat,Sal.kau masih mampu melihat perkembangan dorang dalam jarak yang dekat.

:)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@ghost writer
Ya,Ghost..aku bersyukur utk itu~ =)

haikal blank said... [Reply to comment]

:) setiap yang hadir itu ada asbabnya.

nak tak nak kena tempuh kan? itulah cabaran namanya.

sedih? itu biasanya permulaan kepada satu benda baru dalam hidup. :)

shahrazali said... [Reply to comment]

bagus la sllu luangkan masa ngn mak ayah....

sy hanya ada mak jek utk luangkan masa bersama...x sabar nak habis belajar..nk kerja n jaga mak..

blog-tips-kurus said... [Reply to comment]

dah tua nanti baru balik Kelate.. hehe!

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@haikal blank
ya, ia bagaikan fresh start utk aku~
mudah2an aku tabah menempuhnya~ =)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@shahrazali
cuma berkesempatan sebulan lebih saja..lepas ni kembali sibuk bekerja~ (--")..kene pandai2 cari peluang..

ouh, best of luck ya..nnt da berjaya, mak kamu pasti rasa amat bangga~ =)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@blog-tips-kurus
gulp* ..cik Tips ni saja nak menakutkan saya ye, haha~ =p

hassy chan said... [Reply to comment]

selangor???
kt ner kak??
kot2 xjauh ke tpt kita hahaha

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@hassy chan
Blom tau lagi area mana Has..nnt da tau akak roger Has ye~ ^^

Jue said... [Reply to comment]

eh eh nape ni beb.tup2 p blog ko..aku jd sedih2 lak bc
ko dtg KL nanti, roger tau. aku ngan hanie dok x jauh gak dr wangsa maju tu dear

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Jue
sblm ni aku degil..selalu nak dok jauh dari family..aku byk rebel..tp sebulan cuti ni aku byk muhasabah diri..aku da bersedia utk pulang ke kg..sbb tu aku sgt berharap dpt posting kat kelantan..tp sekali, bukan rezeki aku..DIA tangguhkan dulu..aku sedikit sedih tp skrg aku da boley terima seadanya~ =)

loh,korang dok x jauh dari wangsa maju ke..dekat 3 tahun aku dok sana..tp skrg sku dpt posting selangor..blom tau area mana..kalo masih x jauh..aku roger2 korang ye~ ;)

Juliet_iRa~" said... [Reply to comment]

akk..xda lagi pon..

ira terseksa tunggu...huuu

Cikgu Jaja™ said... [Reply to comment]

xpe kak sal..ma dan abh mu redho je tu..chill je kn kak...lalala~

btw, tahniah! ^__~

selamat bertugas!!!!

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Cikgu Jaja™
ya..ya..chill! ;p
mekasih Fae~ ^^

Juliet_iRa~" said... [Reply to comment]

akk..geram ira..wuuu..ira dah penat tunggu dari ari khamis lagi..menciii btool!

news baru..kul 12a.m ni boleh cek..diorang kata jpns tgh kemaskini maklumat kita..xtahu btol ke x..huu...so get ready je..ira dr kecut perut td..sampai dah xrs pape da skarang...

ira pon sm..penat nk jwb..kwn msg tnye dpt kat mn..dgn family lagi..esok dah sbtu..kalo leh lapor diri lmbt xpela gak..iskkk

Bidadari Syurga said... [Reply to comment]

tulisan kamu selalunya tidak menghampakan aku...

ps: dulu akak tak suka duduk kg... tapi bila Dia uji rasanya di mana2 ada keistimewaannya yg tersendiri....

Cik Jannah said... [Reply to comment]

wahh. cikgu ker?

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Bidadari Syurga
oh, mekasih kak bidadari..sgt terharu akak ckp mcm tu~ ^^

ya la kan kak, di mana pun, pasti ada keistimewaannya tersendiri~ =)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Cik Jannah
iya sy..baru je nak bergelar cikgu..~ ^^

a.samad jaafar said... [Reply to comment]

apa2 pun tahniah saya ucapkan.. sekurang2nya dapat posting.. masih ada yg menganggur..err..spt anak buah saya hihihi..

Papa Mifz said... [Reply to comment]

selangor masih ok la..buat kono hantar kat pendalaman sabah or sarawak ke...lagi susah nak balik kelantan...huhu

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@a.samad jaafar
mekasih encek a.samad~ ^^ iya, sy bersyukur~ =)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Papa Mifz
iya papa mifz..kalo dpt sabah srwk menangis x berlagu la sy~~

El-Janna said... [Reply to comment]

hehe byk2kan semngt ye^^

gud luck^^

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@El-Janna
baek!~ thanks dear~ =)

Bella Bell said... [Reply to comment]

dapat selangor ye kak? hehe. saya yakin saya akan dapat sabah atau sarawak. tapi tak pe, itu tugas sebagai seorang pendidik. kan kak? :)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Bella Bell
ya..ya..selangor~ ;p
cabaran seorang pendidik..di mana pun ditempatkan, harus terima & tempuh segala cabaran~ =)

Original CikTeddy said... [Reply to comment]

jd cg kan?huhu all the best ye :)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Original CikTeddy
iye iye..teacher Sal to be~ ;)
mekasih cik Teddy~ ^^

Kazen said... [Reply to comment]

bestnye dah dpt keje dah....blajar kenali dunia kerja lak..kenali rakan2 sekerja yg pasti byk ragamnye...n byk lagi yg bakal ditempuhi semoga berjaya dalam apa saje yg diimpikan dan dihajati...:)

∫êℳå ℋiℳå₩åℛï said... [Reply to comment]

tahniah kak sal.

amir aizat said... [Reply to comment]

tahniah ;)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Kazen
Alhamdulillah..dah pernah kenali dunia kerja..cuma skrg dlm bidang yg berbeza..mekasih.best of luck utk kamu juga~ =)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@∫êℳå ℋiℳå₩åℛï
mekasih Iema chan~ ^^

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@amir aizat
mekasih Aizat~ =)

pisau belati said... [Reply to comment]

niat ikhlas ALLAH pasti bantu kamu.insyaallah..... =)

Juliet_iRa~" said... [Reply to comment]

selamat berkhidmat kak..:)

jom jd guru y cemerlang..heee

Muttallif said... [Reply to comment]

Tahniah Wei!!!

ABU said... [Reply to comment]

oo nak posting kat selngor err.. wah kat mana.. sib baik tak ke pedalamn sabah kan..syukur..:D

lieynanilaz said... [Reply to comment]

tahniah dah dapat posting!!mungkin dah lama berkhidmat boleh posting ke negeri kelahiran....:)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@pisau belati
InsyaAllah..mekasih~ =)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Juliet_iRa~"
mari kita~ ;)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Muttallif
mekasih Taliff~ ^^

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@ABU
tu la pasal..syukur..kat pj ss24~ ^^

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@lieynanilaz
iya..timba pengalaman tempat org dulu~ mekasih Lieynanilaz~ ^^

aiNa yaZiD said... [Reply to comment]

kuat...kuat..kuat~! hehehe.. selamat datang ke tempat baru. setiap kejadian pasti ada hikmahnye. (^^,)

∫êℳå ℋiℳå₩åℛï said... [Reply to comment]

ari jumaat ni abis
tapi paper khamis ngn jumaat ni
xsuka gap dekat2..:(

budak penjara said... [Reply to comment]

ok la tu kak selangor..klu kena sabah ngn serawak..haaa...lg jauh..hehe

Juliet_iRa~" said... [Reply to comment]

akakk..hee..

seronok gak jmpa akk td..ngeee..

nt gathering ajak tau!ahahaa ;p

Original CikTeddy said... [Reply to comment]

comel la gmbr tu =)

Titisan Hujan said... [Reply to comment]

tahniah akak!!!!
senior TH majoriti dpt posting ikut negeri masing2.hope thn dpn TH pn dpt posting kt negeri snd jugak la iaitu kelantan.hohohoh

ILA HonEyBuNNy said... [Reply to comment]

hai cikgu...hehhehe

ala kak...pesanan tok ila xdk eh..ehheheh

محمد رازيق said... [Reply to comment]

datang lagi sini.. free2, jmput singgah blog, jmput bc entri BURUNG BIRU SI PEMALU :)

wynn said... [Reply to comment]

mek sal! which part of selangor? kalau PD, buleh aku signup awal2 anak2 au dgn kamu ;)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@aiNa yaZiD
yeah..mesti terus kuat!~ ^^
InsyaAllah..DIA ada perancangan lebih baik utk sy~ mekasih Aina~ =)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@budak penjara
hehe..iya Im..akak bersyukur seadanya~ ^^

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Original CikTeddy
hehe..comel kan~ ;)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Titisan Hujan
mekasih TH!~ ^^
hehe..mudah2an..akak doakan..akak ni blom ada rezeki..kene pungut pengalaman tempat org byk2 dulu~ ;)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@ILA HonEyBuNNy
hai Ila..hehe~
pesanan utk Ila nnt akak taruk lain kali nye entry ye~ ;p

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@wynn
Adda chan..!!
haha..dekat pj la..jauh bebeno PD nu ha~ =p

L said... [Reply to comment]

bersyukurlah.. huuu. dgr kata ada bloogger posting sedaerah akak.. huhuuhu


jom baca kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/berkata-dengan-lemah-lembut.html

Bidadari Syurga said... [Reply to comment]

entry baru

Gen2Merah said... [Reply to comment]

selamat pagi cikgu

a.samad jaafar said... [Reply to comment]

kalau tak silap..baru nk posting kan? biasa la tu.. moga terus serasi di tempat kerja..dan biarlah sedikit sibuk..kesibukan tentu menjadikan kehidupan kita 'hidup'.. segala yg terbaik utk sahabat..

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@L
Ya..Juliet Ira~ ^^

pisau belati said... [Reply to comment]

Pembunuh Tanpa Bayang :

insyaallah satu masa nanti mesti dapat posting dekat dengan keluarga...

khairul akmal bin azman said... [Reply to comment]

no worries la!
mak ayah u mesti bangga dapat anak as pendidik1

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@pisau belati
bila difikirkan kembali..sementara masih ada peluang..sy mau kutip sebyk2 pengalaman di tempat org..sampai masa nnt..pasti pulang ke pangkuan keluarga..~ =)

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@khairul akmal bin azman
hehe..da x risau lagi da skrg~ ^^
mekasih Kay~ =)

Puan Kutu said... [Reply to comment]

kt mana pun takpe sal klu belum kawen,ada abg lain le.hoho..tp nak gak dekat dengan kmpg ye..takpe mgkin ada hikmah..

selamat berjuang.semoga menjadi guru yg dedikasi...:)

ILA HonEyBuNNy said... [Reply to comment]

hehe...saja ja kak...

nak mengusik akak...ngeh3...

Mrza said... [Reply to comment]

tahniah kak. yg pnting, hajat family akk tu dh disempurnakn.

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Puan Kutu
ada abg lain..jeng2~ ;p
ya, ada hikmahnya InsyaAllah..~
mekasih Puan Kutu~ ^^

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@ILA HonEyBuNNy
ngeh2..saja nak ngusik akak ye~ ;p

~SaL IjOu~ said... [Reply to comment]

@Mrza
ya, itu yg paling penting~
mekasih Mrza~ =)