Thursday, July 8, 2010

++LoNeLy Is mY bEsT cOmPaNy++

Sekarang ni menyewa dua org je..Lebih selesa & tenang..budak tu pun bukannye selalu ada kat uma.wah, ni betul2 kesunyian ni..but in a positive way for sure =')

Kat tempat keje baru still training.So masih byk masa utk diri sendiri.Lam keadaan mcm ni rasa lebih dekat dgn Tuhan.

Rasa malu & rasa sgt teruk sbnrnya.Waktu masih d Hlb rasa diri terlalu lalai.Sgt lemah dgn godaan duniawi.Rindu nak g usrah.Rindu nasihat Dijah.

Maafkan aku Ya Allah kerana terlalu ambil ringan perkara2 besar, maafkan aku krn berprasangka buruk, maafkan aku kerana tetap mengulangi kesilapan yg sama..berikan aku peluang utk memperbaiki diri.Mudah2an aku lebih bijak utk bahagikan masa..

Biar hidup sendiri & selesa membina pahala drpd hidup berdua tetapi menjadi pencetus dosa ke neraka..
biar hidup seorang & berenang menuju Tuhan dgn selesa & bahagia drpd hidup berdua & merasakan diri masih menggoda utk semua..
biar hidup sendiri & masih kekal serinya drpd dkelilingi lelaki tetapi telah hilang maruah diri..
biar lambat bertemu jodoh tetapi tinggi nilai peribadi drpd cepat jodohnya tetapi tidak lama dtinggalkan pergi..biar jd rama2 dgn sayapnya yg terang & indah drpd sang kelkatu yg menerjah api..

4 orang ong gedek gedek~:

juliet said... [Reply to comment]

sal,
i l0ve the quotati0n!

better n0w than never but it's never t0o late t0 make a change

sal_ijou said... [Reply to comment]

Juliet : Tq.yep..dats true =)

juliet said... [Reply to comment]

izinkan ak copy kat fbwall;)

sal_ijou said... [Reply to comment]

Juliet : owh..sila..sila ^^