Wednesday, March 31, 2010

++tHiS PaTh MaYb dIfFiCuLt..bUt ThE dEsTiNaTiOn iS CeRtAiN++

Aku suka keje kat Hong Leong Bank..my 1st job..1st platform..kwn aku silih berganti..tp aku masih d sini..bukan senang nak 'naik'..mainan 'politik'..'management'..tp aku ikhlas nak cari rezeki, cari pengalaman..selagi rezeki aku masih d sini..aku akan tetap teguh berdiri..aku ada kwn2 yg sentiasa ada saat aku jatuh & bangun..n x lupe juga yg sanggup tikam kwn sendiri dr belakang..lumrah hidup..kdg2 aku mungkin keseorangan..tp DIA sentiasa ada..aku yg pilih jalan ni,jd aku perlu kuat..mcm2 aku dah lalui..n mcm2 lagi yg bakal aku tempuhi..always expect the unexpected..& be prepared..xde masalah yg xde jalan penyelesaian..its juz a matter of time..

~ Bersedia utk meneruskn perjuangan Sal??

SEMESTINYA!!!

5 orang ong gedek gedek~:

AmBo said... [Reply to comment]

kemah2..hehe

Lina^ Chan said... [Reply to comment]

Tabah Sal..semoga semuanya dipermudahkan untuk Sal ya..aMeennn =)

sal_ijou said... [Reply to comment]

Beyie : kemah ko

Lina : Tq Lina chan ^^

Ciara Hermy said... [Reply to comment]

sal: " my dear, life is a journey not a destination"..means we'll never stop learning...take it as a challenge ok..u go girl

sal_ijou said... [Reply to comment]

ZaRa : tq dear =)