Thursday, March 11, 2010

++ Mr DoNnO wHO ++

Kawan2 rapat aku silih berganti bertukar status..tp aku masih d sini..masih sendiri..bukan aku x mencari..bukan aku terlalu memilih..tp belum sampai seru..Dia lebih tau apa yg terbaik buat aku.. ~Keep prayin Sal..


















~ Namamu x terukir dlm catatan harianku..
asal usulmu x hadir dlm diskusi kehidupanku..
wajah wujudmu x terlukis dalam sketsa mimpi2ku..
indah suaramu x terakam dlm pita batinku..
namun kau hidup dlm pori2 cinta & semangatku..kerana..
kau adalah hadiah agung dari Tuhan utkku..

~ Seorang lelaki yg akan jd temanku..
yg akan aku cintai sepenuh hati dlm hidup & mati..
yg akan aku harapkan jd teman seperjuangan..
menyulam masa depan & meniti jalan Ilahi..
Itu siapa ? aku tidak tau..
ia masih berada dlm alam ghaib yg belum dbukakn oleh Allah utkku..
jika waktunya tiba semuanya akan terang..
hadiah agung dari Tuhan itu pasti akan datang!

"-------"

0 orang ong gedek gedek~: