Tuesday, April 5, 2011

+++ SeLaMaT aRi LAhIr!!! +++

Selamat ari lahir Sal~ ( 05 April 1984 )
da 27 tahun!! old enuf to get married...
tp sampai skrg belum ketemu si dia
poor you~
ada sorang membe ckp, " mcm x percaya aku da kawen"
aku mencelah, " aku x ley imagine pun aku akan kawen"

Kalo waktu kije dolu asal birthday je sure apply annual leave..
bukan g mne pun.lepak2 uma..relek2..nak kua pun bukannye ade geng..birthday pun selalu jatuh ari kije..

Kelas sampai petang..curi2 masa guna free call tanya kaba memembe lama ;p

Teringat zaman blaja dulu..x penah telepas wish besday kwn2 rapat..
tp bila da keje..fhm2 je la..busy manjang..lama kelamaan terus x amek kesah..kecuali kalo ternampak kat fb or email..

* Million & trillion thanx pd kwn2 yg wish! sgt terharu! Barakallahufikum~

*Zara turun dr Shah Alam..kua mkn2..nyembang2..
Zara banjer dinner, kek secret recipe & bg adiah!
tq so munchy Zara!!
sayang kamu selalu!
~kwn yg sentiasa ada di sisi dari kecik sampaila aku besar panjang..
Childhood fren 4eva! InsyaAllah =')

3 orang ong gedek gedek~:

lassy said... [Reply to comment]

hepy besday

~Sal Ismail~ said... [Reply to comment]

Cik Phyd..tq! luv ya! ^^

Zara Ciara Hermy said... [Reply to comment]

hehehe...blanja ader makna nyer tu,i'm glad u are happy my dear