Sunday, January 30, 2011

+++ sAcRiFiCe +++

Aku dpt somethin, aku hilang somethin~

Last minute result..last minute decision..last minute preparation..
Mereka semua x putus ucapkan tahniah..

Semestinya aku gembira..tp dlm masa yg sama teramatla gusar..
- byr balik company sebulan gaji sbb x cukup sebulan notice ( result keluar 17hb..in-take 24hb )
- xkan dpt elaun utk dua bulan pertama
- duit kete:minyak kete:insurance:o/s:sewa rumah

Ada sedikit rasa da terhantuk baru nak terngadah..sgt x bijak merancang..in terms of kewangan.. serve me right! tp siapa tau or nak amek tau apa yg dah aku lalui sepanjang 3 tahun lepas.. Jgn salahkan diri..apa yg dah jadi..let it go..skrg perlu fokus ke hadapan..

Tetapkan niat..tawakkal..& REDAH!!!!!

Serius aku perlu arrange balik hidup..
It's like I'm starting over..from the very beginning..
cuma bezanya dulu blaja dpt ptptn..
skrg pulak blaja & dlm masa yg sama ada commitment..tenat~

Aku masih ada family yg sentiasa memberikan sokongan & kepercayaan..
terharu dgn Yup....kagum dgn cara dia atasi permasalahan..sgt positive & tenang~

0 orang ong gedek gedek~: