Sunday, August 15, 2010

+++ ToNgGaNg - TeBaLiK +++

Ya ampun..tonggang tebalik jap idup aku.nak update blog x sempat..nak buat tu x sempat..nak buat ni x sempat..teruk betul pengurusan waktu.. (--")

Training abes dua minggu lepas. 1st thing yg terlintas lam fikiran..
" i hate to go tru all this thing one more time "..
mmg kebanyakannya dah diaja lam training..tp bila nak apply, gosh..kekok nak main systems, xtau procedure, xtau mana & apa nak check..lost..blurr..gelabah..cuak..rasa sgt hopeless & blank..

Sgt bersyukur dpt manager yg memahami & supportive..Alhamdulillah juga ada ramai colleagues yg membantu drpd yg xnak peduli org..

aku cuba slow2..

lam masa yg sama, byk keputusan besar yg perlu aku buat..keputusan yg bakal merubah hidup aku..& pandangan org terhadap aku..~bukan mudah

& aku masih x percaya aku da beli kete..mungkin bg org itu perkara biasa..tp bg aku, bukan mudah..commitment..ujung minggu ni aku pusing2 area setiawangsa & gombak wit syila
( housemate )..serius syila byk membantu..sgt berterima kasih..syukur ya Allah, Kau hadirkan dia pd waktu aku betul2 memerlukan..

5 orang ong gedek gedek~:

Anonymous said... [Reply to comment]

dah beli keta?Yay nanti balik kg bawok ambe jalan2 deh..Hiii

wynn said... [Reply to comment]

yea yea! mek boley bawak jalan yeah!

oh. poei la berbuke di jusco setiawangsa. manyak kedai makan yang sheedap ;)

dill said... [Reply to comment]

yay! bleh bawak saye jenjalan!

~Sal Ismail~ said... [Reply to comment]

My : yep..yep..da beli..huhu..boley2..xde hal..hehe

Wynn : cadangan yg bagus tu..tp skang belom sempat nak ronda2..huhu

Dill : yay! joom!!;p

Mok Cik Bambina (hentam sajalah) said... [Reply to comment]

ewah!! all the best dear. semoga dipermudahkan perjalanan dgn adanya kereta. ameen ^^